Blog

Як обирається колір — тренд року у AkzoNobel?

Чи замислювалися Ви коли-небудь над тим, як створюються кольорові тренди?

Кожного року  у AkzoNobel обирається колір року — відтінок, який на думку спеціалістів, відображає тенденції і настрій прийдешнього року.

Цей колір не з’являється з повітря. Насправді, у AkzoNobel є спеціальна команда експертів, яка протягом кількох тижнів ретельно працює і вивчає тему найактуальнішого кольору року і, врешті, визначається з вибором.

Для цього збирають команду експертів

Все розпочинається у вересні, коли спеціалісти запрошують незалежних експертів серед інтер’єрного, промислового, продуктового та текстильного дизайну, моди та архітектурного проектування, щоб обговорити ключові тенденції наступних вісімнадцяти місяців.

Вибравши ключові кольори та відтінки до роботи приєднуються близько двадцяти страших експертів компанії AkzoNobel з кольорового оформлення (які працюють у різних куточках світу) і протягом трьох днів обговорюють загальні тенденції, те що їх об’єднує,зводячи до основної ключової ідеї, п’яти кольоровим трендам і одного кольору року.

Щороку AkzoNobel долучають нових фотографів і стилістів

Після нарад створюється концепція або тематична добірка фотографій, яка допомагає розробити чітке уявлення про значення кожної колірної гами. Потім команда починає готувати фотографії для кожної гами. «Щороку ми залучаємо декількох нових фотографів і стилістів», — каже Луїза Сміт, один з старших фахівців за кольором. «Так ми добиваємося новизни, свіжості фотографій і більш виразних відмінностей між колірними гамами».

Після завершення роботи фотографів, стилістів і оформлювачів наші фахівці передають словами якісні та кількісні характеристики кожного тренду.

Нагадаємо, що кольором 2018 року команда експертів AkzoNobel обрала Heart Wood, про який ми писали раніше 🙂

 

Leave a comment